неделя, 26 октомври 2008 г.

Един "Необикновен " ден

Това е моята първа публикация . Мисля, че е добро начало да започна имено с този албум. Цяла седмица ми отне измайсторяването му, но е направен с много любов . Подарък за любимата ми баба :)

Толкова е трудно, когато започваш нещо подобно . Целта на този блог е да споделям самото изживяване свързано с изработването на моите работи - картички, албуми, странички и рамки за снимки. А може би и да ги продавам - това е все още в процес на обмисляне :)
Е, време е вече да покажа и първите снимки на албумчето
Един"Необикновен" Ден. Това е албумче под формата на замък. Идеята е заимствана от един мой любим блог. Можете да го видите - ето тук http://patmiaou.canalblog.com/archives/2008/02/index.html Често черпя вдъхновение от там :). Може би ще е добре да поразкажа малко повече за изработването на албума. Основата е бирен картон. Първоначално си изрязах шаблони от обикновена копирна хартия. Изрязах начертаните шаблони и ги дооформих с шкурка. Залепих скрапбук хартията със сухо лепило и внимателно отстраних излишното с макетния нож. До тук всичко беше просто и лесно :) Снимките бяха предварително подбрани и извадени на хартия. Забравих да кажа, че самият албум е част от предизвикателство номер 5 в любимият ми форум - bg-mamma .
След като залепих и снимките ( с предварително подбрана кафява основа) започнах да обмислям декоративните елементи. Баба ми страшно много обича цветя, затова бях решила, че имено цветята ще ми помонат да придам завършен вид на подаръка. Точно ден или два преди да стигна тази фаза една моя много близка приятелка ми припомни за един позабравен от мен блог. Блог изпълнен с вдъхновяващи творби и приятна музика. http://scrapperlicious.blogspot.com/2008_10_01_archive.html. Винаги ми е приятно да надничам там ;) Та идеята за цветята се роди от този блог. Няколко дена се трудих над тях,но резултатът си струва - поне такова усещане имам в момента .
Цветята на корицата са сбор от всички показани вътре. Направих си шаблон от плака. Всичко е въпрос на сръчни ръце и много търпение!
Прозорчето също си направих сама :) Малко въображение и photoshop вършат чудеса. Разпечатвам на плака и всичко е готово :)
Това, което харесвам на тази снимка е усмивката на Ади - никога няма да забравя начина, по който се радваше в този ден !

Този часовник е принтиран на оризова хартия, както и текста на всяка страничка. Поне засега не мога да намеря друг начин за залепянето на пауса - освен с горещ силикон. Остават много неприятни следи :( и с помоща на декоративни камъчета ги прикривам успешно .

Това е всичко, което мога да споделя за този албум. Ще се радвам, ако по някакъв начин съм успяла да доставя удоволствие на сетивата ви :)

Целувки и до скоро !

4 коментара:

Toni каза...

Addi, албумът е невероятен! А когато прочетох и колко труд си вложила, искрено ти се възхитих.
И поздравления за блога - обновявай го редовно, а аз ще съм от тези, които често ще наминават.

Daniela Ivanova каза...

Благодря ти Тони,ще ми е изключително приятно да чета коментарите ти :) Всеки съвет ще е добре дошъл, тъй като ти вече си натрупала доста опит ;) Трудничко е в началото всеки го знае. Но с всеки изминал ден се учим на нови и нови неща, а това прави живота малко по цветен ;)
Целувки.

Ivolina каза...

Ади, албумът ти е наистина приказен. Точно като истински вълшебен замък. С прекрасни елементи. Личи си, когато работи майстор.
Добавям блога ти към наблюдаваните от мен и си имаш още един читател в мое лице.
Despina

rufir каза...

ne moga da poviarvam,4e moeto malko momi4ence tvori tolkova krasota!kogato bog dari niakoga s talant toi go blagoslavia i nejno go podkrepia.sledvai patia si,raboti uporito,pravi tova,koeto sarceto ti podskazva i 6te uspee6 v jivota.obi4am te i s trepet o4akvam da vidia novi ne6ta!!gordeia se s teb!!mama