петък, 31 октомври 2008 г.

Коледни картички -2



Толкова се улисах с тези картички, че не ми остана време за публикация :).









И така, да започна с първата картичака. Малкото пингвинче е моя любимец ;) Това всъщност е една малка гумена играчка, която пазя от години. Скицата по която я направих съм запазила на харда преди време, ето я:




Снежинките са направени отново с шаблонче и новото ми лепило-брокат. Ще направя отделна публикация с демонстрация на този начин на изработване на текстура върху хартията.
Този очарователен снежко с нетърпение очаква всички писъмца адресирани до дядо Коледа :) .Пликът за писма е правен с giga punch на Marvy Uchida -любимият ми ! Бордюрчето си измислих сама, въпреки че може някога да съм виждала нещо подобно из многобройните сайтове на тази тема.

Сладкото мишле е изцяло мое дело :). Скица за тази картичка нямам, защото сама съставих схемата. Много обичам тази комбинация на коледни цветове- червено, зелено, кафяво и злато.


























Снежко и еленчето съм прерисувала от друга картичка- признавам си без бой :). Но са толкова сладки, че нямаше как да не открадна идеята! Релефът върху хартията е малък трик , за който ми подсказа моята добра приятелка -да я наречем Cookie :) . Този ефектен релеф се прави с помоща на клещите за поставяне на капси.

Отново традициони коледни цветове и органза в злато.




Палавият котак отново е прерисуван. Златният релефен картон ми попадна от стара опаковка на подарък. Картичката е по скицата поставена в предизвикателството във форума.

Няма коментари: