събота, 1 ноември 2008 г.

Коледни Картички

Здравейте!
Това са новите ми 4 картички, които довърших през изминалата нощ. Често се получава да работя късно вечер, след като малката ми дъщеричка заспи. Разбираемо е, като се има в предвид че тя винаги има желание да рови из нещата ми и да помага при рязането :)

И така това е скицата по която е направена първата картичка. Установих, че е много по-лесно когато имаш пред себе си скица която да ти помага. Остава ти единствено подбора на цветовете. Мисля, че се получи много сладка картичка. Пристрастна съм и не мога да кажа , коя от всички е "НАЙ".






Какво бих могла да кажа за тази картичка ?




Скицата е прерисувана. Но не помня дали върху мечока беше пингвин или друго мече ... Сърчицето под рисунката направих по следния начин: очертах сърцето. След това си направих шаблонче на малко кръгче, което пасва на формата и с моливче търпеливо очертах целия контур.След това също толкова търпеливо го изрязах. Дупчиците направих с клещите за поставяне на капси. Сребърният контур придаде завършен вид.




Надписът е принтиран върху паус (напоследък ми е любим за изряботване на надписи). Установих, че когато има надпис и лепя с топлия силикон , петната от него не се виждат !




Тези 2 картички определено са моите фаворити днес. Особенно мишлето.Трудно ми беша да подбера картони за основата . Исках да е свежа, но не прекалено пъстра.
Все пак се получи добре. Според мен цветовата комбинация е сполучлива и взаимнодопълваща се .
Точно този срез на декоративната ножица също е от любимите ми :) , но въпреки това вчера я използвах за първи път.
Зайчето и мишлето не са точно прерисувани. Бях попаднала на едно коте -прерисувах го. И понеже ми хареса, реших да създам нещо подобно. Може би утре ще направя и картичката с котето.

















Това е от мен за днес. Пожелавам на всички прекрасна есена вечер :)
Целувки !

2 коментара:

Toni каза...

Твоите фаворити са и мои:)
Наистина чудесни картички!

Анонимен каза...

Невероятни картички! (не ми останаха думи за да напиша нещо друго :o))