петък, 14 ноември 2008 г.

Весели усмивки

Здравейте! След кратка пауза, ето ме отново на линия! Заредена с енергия и прекрасно предпразнично настроение :) .

Картичката която ви представям днес, не е в коледно настроение, но все пак е доста весела.

Бях я направила ден преди да замина за провинцията.Рисунката е от части заимствана, но до голяма степен - мое дело! Цветенцата в основата направих с перфораторче. След това на бяла основа нарисувах личицата и листенцата с цветни акварелни моливи.

Надписа бях намерила някъде преди време. Намалих го малко и го принтирах.

Интересното в тази картичка този път е цветния "шев" който използвах. Идеята ми хрумна внезапно. Всъшност съм използвала един уред с чиято помощ се правят шевове в сладкарството. Просто съвсем леко го прекарах върху цветният тампон. За самото отпечатване е нужен по силен натиск за да се получи отчетлив шев. Но като цяло ефекта е добър :) Останах очарована!
Тези дни поработих здраво и от днес пак започвам да творя на пълно обороти. Така че всеки ден ще има по нещичко! Не забравяйте да погледнете и да намерите най- доброто допълнение към вашият подарък!
Целувки и до скоро !

Няма коментари: