вторник, 28 октомври 2008 г.

Картичка за рожден ден





  Днешната картичка е малко по-специална. Тя е за 60 годишнина на една много жизнена и елегантна дама. И тъй като съм все още на тема цветя, реших, че ще е подходящо да ги изпозвам и днес.

 Както винаги в началото идеята липсваше. Но след като подготвих шаблоните на цветята,вече имах изградена представа какво ще направя.Очертах и изрязах с макетния нож буквите за надписа. Леко им опуших ръбчетата с черно и червено. Изрязах сърчицата от корк и ги залепих(но сега виждам,че биха стояли много по-добре, ако и те бяха с подчертан контур). След това добавих и дантелата.Много отдавна си търся повод да я  използвам. 

 Цветята от картон ми стояха някак си недовършени, и тогава ми хрумна да използвам именно тези изкуствени цветя, който бях купила преди много време. Получи се идеално. Декоративните камъчета и телта придадоха цялостния завършек на днешната ми картичка.

 Погледнах я за последно преди да я снимам. Някак си не стоеше добре :( Тогава ми хрумна да подложа под надписа тъмен картон. И воала- вече всичко си беше на мястото :) С помоща на перфоратор за бордюр направих фина дантела. 

 Помолиха ме да измисля поздравление и да го напиша. Тогава на помщ ми дойде ето този сайт: 

 http://www.spomenibg.com/pojelaniq/

 Дано ви помогне когато изпаднете в подобна ситуация. Разпечатах текста на паус и го залепих.Тази снимка ще публикувам утре, защото остана в апарата, а сега не искам да тропам излишно. Вече всички спинкат сладко у дома.

  Ами това е за днес :) Пожелавам на всички лека и спокойна нощ . Целувки !

1 коментар:

Svetico каза...

Много ми харесва!